Cassette Beasts: Fashion Pack
Tarzını konuşturmak isteyenlere Moda Paketi'ni sunuyoruz! Şıklıkta seviye atlaman için 14 yeni kıyafet ve saç tarzı içeren bu kozmetik DLC ile New Wirral'daki tüm gözler üzerinde olacak!