Cassette Beasts: Original Soundtrack
Słuchaj tych 65 kawałków w klimacie lat 80. i w niesamowitej jakości bezstratnego formatu bez względu na to, gdzie jesteś! Ścieżka dźwiękowa Cassette Beasts zawiera muzykę z gry i została skomponowana przez Joela Baylisa.