Cassette Beasts: Original Soundtrack
Bu 80'ler havasına sokan 65 inanılmaz parçayı istediğin yerde kayıpsız veri sıkıştırma ile bangır bangır dinle! Oyunun müziklerini barındıran Cassette Beasts Soundtrack'i Joel Baylis tarafından bestelendi.