Cassette Beasts: The Art Book
This digital artbook contains the original high resolution concept art for every monster in Cassette Beasts, as well as explanations for the idea and inspirations behind each one!
Please note: Cassette Beasts: The Art Book is in English only, and comes in .pdf file format found in the main game directory.