Cassette Beasts: The Art Book
W tym cyfrowym albumie znajdziesz oryginalne grafiki koncepcyjne w wysokiej rozdzielczości, przedstawiające każdego potwora w Cassette Beasts, a także wyjaśnienia stojących za nimi pomysłów i inspiracji!