Cassette Beasts: The Art Book
Bu dijital sanat kitabı Cassette Beasts'teki bütün canavarların yüksek çözünürlüklü taslak çizimlerini ve her bir canavarın ardındaki fikirlerin esin kaynakları ile açıklamalarını içerir!
Dikkat: Cassette Beasts: The Art Book sadece İngilizce dilindedir, ana oyun dizininde .pdf dosya formatında bulunur.