Cassiodora
Księżniczka Cassiodora została porwana przez złego czarodzieja Kenzara. Aby ją uratować, wybranym rycerzom – Agni, Coldenowi i Lukenowi – przyjdzie się zmierzyć z nieprzebranymi zastępami czarownic, duchów i demonów w najodleglejszych zakątkach królestwa Astoria.
Aby wesprzeć śmiałków w ich misji, druid Faramix obdarza Agni, Coldena i Lukena magicznymi skrzydłami oraz mocami żywiołów.
Graj w pojedynkę lub u boku nawet 2 znajomych na współdzielonym ekranie i przemierz 7 regionów, na które składa się 35 pieczołowicie zaprojektowanych poziomów – każdy z odrębnym tłem, wyzwaniami, nagrodami specjalnymi i wyjątkowymi przedmiotami.
Przywódca, najmłodszy oraz najstarszy rycerz – odkryj 3 odmienne postacie, charakteryzujące się odmiennymi osobowościami, zdolnościami, ruchami i wyjątkowymi przedmiotami do odblokowania.
Odblokuj nowe umiejętności dla każdej postaci, wybierając spośród 50 przedmiotów kosmetycznych, dzięki którym spersonalizujesz swojego rycerza.