Cat Cafe Manager
Poznaj życie właściciela kociej kawiarni w Cat Cafe Manager! Babcia oddała Ci pod opiekę niewielką kawiarnię w sennym miasteczku Caterwaul Way. Twoim zadaniem jest odnowienie lokalu, zaimponowanie miejscowym i zaprzyjaźnienie się z tutejszą kocią populacją. Czas zakasać rękawy, przygotować narzędzia i wziąć się do roboty. Od wyboru strategii, menu i – oczywiście – odpowiednich kotów zależy, czy Twoja kocia kawiarnia będzie na językach mieszkańców.
Zgadza się – Caterwaul Way to dom dla wielu nadzwyczajnych mruczków. Ku uciesze i uldze mieszkańców kawiarnia może zostać dla tych zwierząt ostoją. Kto wie, czy ich obecność rozwiąże małomównym języki i pomoże Ci odkryć tajemnice… kotów Caterwaul Way, aby zabrać je z ulicy do nowego domu.
– Wyremontuj kawiarnię, a potem rozbuduj ją i udekoruj tak, jak lubisz. Stwórz tu przytulny zakątek, w którym odprężą się zarówno koty, jak i ludzie.
Dobra kawiarnia to coś więcej, niż tylko smaczne jedzenie i napoje. Chodzi tu o relacje. W Caterwaul Way oznacza to zaprzyjaźnianie się z kotami oraz ludźmi.
– Nawiązuj i rozwijaj relacje z różnymi mieszkańcami, na przykład z Finleyem, młodym muzykiem marzącym o zawrotnej karierze, oraz Bonnerem, miejscowym kapitanem promu z licznymi niewiarygodnymi historiami w zanadrzu.
– Dbaj o zadowolenie swoich ludzkich i kocich przyjaciół, aby odblokować wskazówki, które doprowadzą Cię do sekretów Caterwaul Way.
Caterwaul Way ma długą i tajemniczą historię, którą upamiętniają organizowane tu liczne festiwale. Bierz je pod uwagę, a Twoja kawiarnia stanie się ulubionym miejscem całej okolicy.