Cat Cafe Manager
Cat Cafe Manager'da yepyeni bir hayat seni bekliyor! Büyükannen sana uykucu Caterwaul Way kasabasında küçük bir kafe bıraktı. Şimdi kafeyi derleyip toplama, kasaba halkını etkileme ve bölgenin kedi nüfusuyla dost olma zamanı. Kolları sıva, aletlerini çıkar ve tadilat işine başla. Doğru bir yaklaşım, menü ve elbette doğru kediler sayesinde kedi kafenle kasabada adından söz ettirebilirsin.
Aynen öyle, Caterwaul Way sıra dışı kedilere ev sahipliği yapıyor. Kafe, kedilerin evi haline gelirse kasaba halkı da mutlu olup keyiflenecek. Kim bilir, belki de kedileri gören insanların da dili çözülür ve Caterwaul Way kedilerinin sırlarını keşfetmene ve sokaklardan kurtardığın kedilere bir yuva bulmana yardım edebilir.
Kafeyi onar, dekore et ve uygun gördüğün şekilde büyüterek kedilerin ve insanların takılabileceği sıcak bir ortam haline getir!
İyi bir kafe, iyi yemekleri ve içecekleri olan bir restorandan fazlasıdır. İyi bir kafe aslında sıcak ilişkiler demektir. Caterwaul Way'de bu kavram, kedilerle ve kasaba halkıyla dostluk kurmayı ifade eder.
Büyük sükse yapmak isteyen genç müzisyen Finley veya anlatacak öyküleri hiç bitmeyen feribotçu Bonner gibi farklı kasabalılarla dost ol ve ilişkilerini geliştir.
İnsan ve kedi arkadaşlarını mutlu ederek ipuçlarını al ve sonra da Caterwaul Way'in sırlarını öğren.
Caterwaul Way'in köklü ve gizemli bir geçmişi ve bunun kutlandığı birçok festivali de var. Kedi kafenin kasabanın uğrak yeri olmasını istiyorsan planını buna göre yap!