Cataclismo - Supporter Pack
Cataclismo Supporter Pack, oyunun resmî müziklerinin yanı sıra 4K duvar kâğıtları ve 200'den fazla sayfaya sahip dijital sanat kitabıyla, oyunun özenle tasarlanmış dünyasına ve karakterlerine yakından bakma fırsatı sunuyor.