Cataclismo - The Old Kingdom
Venture north to reclaim a lost continent in a new strategic game mode where you conquer and defend multiple citadels, expanding your realm and building its economy and military might turn by turn. In Cataclismo - The Old Kingdom, the coming of the night is no longer the only fateful hour you'll race against – with every passing day, the horrors grow stronger and bring you closer to the next deadly wave crashing against your citadels. Dispatch your troops to provide reinforcements where they're most urgently needed, send out convoys to transport vital resources between your citadels, and raise your walls across multiple fortresses to hold back the onslaught.
A grander campaign - Plan your conquest and manage your realm at the War Table — spend Might to recruit new troops, explore special tiles with unique boons, trade resources for fresh reinforcements, and spend knowledge points to unlock new technologies, abilities, units, and buildings.
Strategic supply lines - Marshal resources between your citadels to hold your gains and press your advance, developing each conquered settlement over time to add to the prosperity of your realm. Plan your routes carefully as convoys and units travel only a few tiles per turn.
Wrest the Old Kingdom from the grip of the Mist and rebuild a world where humanity can finally thrive.