Cataclismo - The Old Kingdom
Wyrusz na północ, aby odzyskać stracony kontynent w nowym strategicznym trybie rozgrywki, w którym podbijasz i bronisz wielu cytadel i z tury na turę rozbudowujesz swoje królestwo, rozwijając jego gospodarkę oraz potęgę militarną. W Cataclismo - The Old Kingdom nadejście nocy nie jest już jedynym wyścigiem z czasem, z którym musisz się zmierzyć. Z każdym kolejnym dniem koszmary rosną w siłę, nieuchronnie przybliżając moment, w którym kolejna niszczycielska fala uderzy w twoje mury. Wysyłaj swoje wojska, aby zapewnić wsparcie tam, gdzie jest najpilniej potrzebne, odprawiaj konwoje transportujące kluczowe surowce między cytadelami i wznoś mury w wielu fortecach, by powstrzymać napór wroga.
Kampanię na jeszcze większą skalę – planuj swoje podboje i zarządzaj królestwem przy stole wojennym. Poświęcaj punkty mocy na rekrutację nowych żołnierzy, badaj specjalne pola z wyjątkowymi korzyściami, wymieniaj surowce na świeże posiłki i przeznaczaj punkty wiedzy na odblokowywanie nowych technologii, umiejętności, jednostek oraz budynków.
Strategiczne linie zaopatrzeniowe – przerzucaj surowce między cytadelami, aby zabezpieczyć zdobyte tereny i przeć naprzód. Rozwijaj każdą przejętą osadę, by przyczyniała się do rozkwitu całego królestwa. planuj trasy ostrożnie, ponieważ konwoje i jednostki mogą przemieścić się tylko o kilka pól na turę.
Oswobódź Stare Królestwo z duszącego uścisku Mgły i odbuduj świat, w którym ludzkość będzie mogła wreszcie rozkwitnąć.