Cats on Duty
Witamy w Cats on Duty, miautastycznie prześmiesznej i pełnej akcji mieszanki strategii czasu rzeczywistego, tower defense i gry z gatunku dopasuj trzy. Uzbrojeni po zęby koci weterani walki z gryzoniami i zabawy włóczką przejmują dowodzenie w obronie swego kraju (i kuwet) przed siłami zła! Wykorzystaj szeroką gamę kocich żołnierzy w walce z 50 typami podstępnych stworzeń. Użyj mocy wąsików i wyślij te zombie z powrotem do piekła!
To nie jest tylko gra tower defense: to tower defense z dodatkiem uzależniającej mechaniki gier typu dopasuj trzy! Łącz klejnoty na polu zasobów, by otrzymywać walutę i kupować kocie wieże. Przesuwaj i łącz koty na polu bitwy, by tworzyć ulepszone wieże i stosować wyniszczające ataki. Naszą inspiracją było Plants vs Zombies i Tower Swap. Cats on Duty korzysta z tego, co najlepsze w swoim gatunku i wzbogaca to o urzekającą mechanikę "dopasuj trzy".
Zmierz się z hardymi wrogami, którzy sprawią, że wąsiki ci zadrżą. Czekają na ciebie zombie, szkielety, pająki, Baba Jaga i EPICCY bossowie. Naostrz pazury, naładuj strzelby i pokaż przeciwnikom, kto tu rządzi!
Odblokuj i zbierz wiele zabawnych kotów. Każdy z nich ma swoje mocne strony i umiejętności. Od snajperów i skrytobójców, po strzelające z karabinu niczym Rambo futrzaki, spotkasz również bojową wersję Kota w Butach. Modyfikuj drużynę, by dopasować ją do swojego stylu gry, i stwórz najlepszy możliwy oddział kocich bohaterów. Zgromadź trzy kotki w rzędzie i spójrz jak powstaje SUPERKOT BOJOWY!
Odkryj zróżnicowane, starannie zaprojektowane poziomy, od złudnie przytulnych ogródków na przedmieściach, po tajemniczą pustynię. Każda plansza rzuca graczom wyjątkowe wyzwania, które wymagać będą taktycznego talentu.
Nie przegap jednej z najzabawniejszych i najbardziej fenomruczalnych gier w historii! Zagraj w Cats on Duty już teraz i rozpocznij koto-strofę! I pamiętaj, w świecie Cats on Duty niektórzy wrogowie może i mają dziewięć żyć, ale nigdy wcześniej nie zmierzyli się z kocią armią taką jak twoja!