Cats on Duty Demo
Cats on Duty to mieszanka mechaniki RTS, tower defense i gier typu dopasuj trzy. Zarządzaj dwiema planszami jednocześnie, zbrój kocie wieże i je ulepszaj, by pokonać hordy wrogów. Popędź wrogom kota!