Cats on Duty Deluxe Upgrade Pack
Purr-fekcyjny zestaw ulepszeń dla Cats on Duty! Przygotuj się na jeszcze trudniejsze, dziksze i bardziej wciągające wyzwania w Cats on Duty: Miauczny Deluxe Upgrade!
OSTRZEŻENIE: Zawartość ulepszenia Deluxe staje się dostępna dopiero po ukończeniu głównej gry.
Przetestuj swój strategiczny geniusz na 8 nowych, niezwykle trudnych poziomach z podwójnym frontem, które stają się dostępne po ukończeniu gry w trybie Normalnym. Te poziomy można następnie grać zarówno w trybie Normalnym, jak i w trybie Nowa Gra+. Wrogowie nadchodzą ze wszystkich stron. Nawet krajobraz działa na korzyść twoich przeciwników... Czy masz to, czego potrzeba, aby na dobre pokonać Nieumarłych?
Piętnaście wspaniałych kompozycji, które zanurzą cię w atmosferze gry Cats on Duty.
Młody, utalentowany kompozytor Mikhail "F3ather" Zaxor stworzył 15 unikalnych kompozycji muzycznych, które czarują, motywują i inspirują puszystych, mruczących wojowników do wielkich czynów w imię ich kuwet. Każdy utwór oddaje epicki nastrój bitew w grze Cats on Duty. Kiedy zagrasz, będziesz pamiętać tę muzykę przez długi czas, a dodanie tych kompozycji do swojej playlisty pozwoli ci ponownie przeżyć heroiczną atmosferę, nawet po ukończeniu gry!