Cave Digger 2
Beğendiğiniz araçlarla donatın ve sürekli değişen mağaraları keşfedin. Ekipman satın almak için ganimetinizi parayla değiştirin. Yeni gadget'lar ve yükseltmelerle, yeni yerlere gitmeye ve daha önce herhangi bir maceracıdan daha derine inmeye hazır olacaksınız. Ya da en azından Merchant Trading Company'nin size ekipmanlarını satarken söyleyeceği şey budur... Ama dikkatli olun! Yalnız değilsin. Her ihtimale karşı altı atıcıyı yakın tutmak da iyidir.
Sınırın gizemleri var ve onları iyi saklıyor. Hazine avcısı Clayton'ın ayak izlerini takip edin ve Vadi'nin ve aşağıdaki mağaraların tuhaf tarihini keşfedin. Eski madenleri, deniz mağaralarını, eski bir uygarlığın kalıntılarını keşfedin ve açgözlülük, eldritch gücü ve uzay ve zamanın ötesindeki sırların sayfalarını bulun. Gizemli Clayton'ın kim olduğu ve Vadi'de ne yaptığı sonunda ortaya çıkıyor, ama gerçekten son mu?
Clayton'ın Vadi'yi keşfetme hikayesi, oyun içinde çizgi roman biçiminde anlatılıyor. Cave Digger 2 ayrıca her biri hikayenin yeni bir yanını gösteren birçok gizli sona sahiptir.
4 oyuncuya kadar bir parti toplayabilirsiniz. Kazı ekibindeki rolünüz tamamen size kalmış! Herkes kendi ağırlığının altından daha fazlasını yüzeye çıkardığı sürece, Merchant Trading Company (Tüccar Ticaret Şirketi dışında yasal ödeme aracı olarak tanınmaz) tarafından verilen resmi Tüccar Doları cinsinden cömertçe ödeme alırsınız. İşbirliği, herkese açık eşleştirmeyi ve özel grup davetlerini destekler. Oyuncu özelleştirme seçenekleri, kıyafetlerden yüzlere ve şapkalara kadar uzanır.