Cavern of Dreams
Ejderha Fynn olarak, gizemli Rüyalar Mağarası'ndan yumurtadan çıkmamış kardeşlerini kurtarmak için büyülü bir maceraya atıl.
"Cavern of Dreams, N64 döneminin platform oyunlarının tarzında yaratılmış, koleksiyon unsurları içeren sürreal bir 3D platform oyunudur. Gizemli bir kötü adam tarafından kaçırılan yumurtadan çıkmamış kardeşlerini aramak için Cavern of Dreams'e giren genç ejderha Fynn olarak oynayın. Kardeşlerinizi kimin ve neden kaçırdığını çözmeye yaklaşırken, çözülmesi gereken bulmacalar, aşılması gereken zorluklar ve toplanması gereken hazinelerle dolu yoğun dünyaları keşfedin.
◼ HEPSİNİ TOPLAYIN: Her dünya, bulunacak hazinelerle doludur - tehlikeli durumlarda yerleştirilmiş 40 yumurta, kardeşleriniz yumurtadan çıktıktan sonra onları beslemek için mantarlar, ansiklopediyi doldurmak için toplanabilir kartlar ve daha fazlası!
◼ YENİ YETENEKLER KAZANIN: Yumurtaları toplamak, Bilge'nin Fynn'e yeni vücut parçaları vermesini sağlar ve bu da ona yeni yetenekler kazandırır! Kuyruğunuzu, kanatlarınızı ve daha fazlasını kullanarak daha önce ulaşamadığınız alanlara ulaşın ve süper hızlı hareket edin!
◼ TUHAF KARAKTERLERLE TANIŞIN: Her dünyada yardımınıza ihtiyaç duyan tuhaf karakterler yaşıyor. Bir ağaçla sohbet edebilir, bir denizkızına yardım edebilir veya bilinçli bir çorba köftesini kurtarabilirsiniz!
◼ NOSTALJİK OST: Nostaljik ve gizemli bir müzikle Cavern of Dreams'e tamamen dalın. Her dünyanın, bulunduğunuz yere göre birden fazla versiyonu olan bir teması vardır.