Celeste
Çok oyunculu oyun klasiği TowerFall'un yaratıcılarının imzasını taşıyan bu zorlu, el yapımı platform oyununda Madeline'in içindeki şeytanlarla mücadele ederek Celeste Dağı'nın zirvesine ulaşmasına yardımcı olun.