Centipede: Recharged
Orijinal böcek patlatmalı arcade oyunu geri döndü! Centipede: Recharged modern ekranlar için muhteşem görüntüler, 16:9 oyun alanı ve ödüllü video oyun müzikleri bestecisi Megan McDuffee'nin orijinal oyun müzikleriyle modern zamanların oyun deneyimi için yeniden tasarlandı.
Bu nostaljik arcade modda yüksek skor hedefle ve liderlik tablosunun en üstüne yerleşerek herkese hava at. İstersen de oynanışı yepyeni ve heyecan verici şekilde değiştiren 30 farklı sürükleyici ve yaratıcı meydan okumalardan birinde yeteneklerini sına ve liderlik tablosundaki sıralamanı gör.