ChanceLot TD: Merge Wars Demo
ChanceLot TD: Merge Wars to unikalna, taktyczna gra typu tower defense, w której strategia, szczęście i sztuka łączenia jednostek spotykają się. Dołącz do ekscytujących bitew i współpracuj z przyjacielem lub losowym przeciwnikiem, aby wspólnie odpierać fale wrogów!