Chants of Sennaar Demo
Zamanın başından beri bölünmüş olan Kule Halkları, artık birbirleriyle konuşmuyordur. Ancak bir gün bir gezginin bu duvarları yıkıp dengeyi tekrar sağlayacağı rivayet edilir. Babil efsanesinden ilham alınarak renkli, şairane bir arka planda kurulmuş, insanların geçmişini unuttuğu bu büyüleyici dünyayı keşfet. Muazzam bir labirentin uçsuz bucaksız merdivenlerinde gezin, uğursuz bir gerçeği ortaya çıkar ve kadim dillerin hem kilit hem anahtar olduğu bu nefes kesen evrendeki esrar perdelerini arala.