Chants of Sennaar - Original Soundtrack
Experience the enchanting world of Chants of Sennaar with its captivating OST, featuring 15 original compositions by the talented Thomas Brunet and recorded with gifted musicians at the Studio du Bassin.
Driven by a soul-stirring soundtrack blending a harmonious mix of diverse instruments and rich sonorities. Chants of Sennaar soundtrack beautifully weaves together various cultural influences, immersing you in a tapestry of vibrant soundscapes.