Chants of Sennaar - Orijinal Oyun Müzikleri
Yetenekli Thomas Brunet'in 15 orijinal bestesini içeren ve Studio du Bassin'de başarılı müzisyenlerle kaydedilen bu etkileyici OST ile Chants of Sennaar'ın büyüleyici dünyasını deneyimle.
Çeşit çeşit enstrümanları ve zengin tınıları ahenkle harmanlayarak ruhunu harekete geçiren ezgiler. Chants of Sennaar oyun müziği, çeşitli kültürel etkileri güzel bir şekilde buluşturarak seni hayat dolu ses manzaralarından oluşan bir karışıma çekiyor.