Charon's Staircase
W tym pierwszoosobowym horrorze, wyruszasz, aby pogrzebać mroczną przeszłość despotycznego rządu. Odzyskaj i zniszcz dokumenty, które ujawnią tajemnice kryjące się pod Oack Grove. Czy uda Ci się odkryć przerażającą prawdę i znaleźć drogę ucieczki?
W latach 70. ubiegłego wieku, totalitarny reżim znany jako Ministerstwo rządził żelazną ręką. Podczas swoich rządów dopuścił się wielu nieludzkich i złowrogich czynów, ale te czasy już minęły, ponieważ Ministerstwo dąży teraz do wstąpienia w Unii Europejskiej.
Jako gracz, wcielasz się w rolę wysłanego przez Ministerstwo agenta o kryptonimie "Desmond". Jego głównym zadaniem jest odzyskanie i zniszczenie tajnych dokumentów z posiadłości Oack Grove, które ujawniają przerażające działania z przeszłości. Twoja podróż prowadzi cię jednak do makabrycznego odkrycia - Projektu Alpha.