Charon's Staircase
Bu birinci şahıs korku oyununda zorba bir hükûmetin korkunç geçmişini gömmek için görevlendirilmiş bir ajansın. Oack Grove'un altında yatan gizemleri gün ışığına çıkartan dokümanları bulmalı ve yok etmelisin. Korkunç gerçekleri keşfedip çıkış yolunu bulabilecek misin?
Bir ajanı oynuyorsun, kod adın: ‘Desmond’. Bakanlık tarafından Oack Grove Malikânesi'ndeki gizli dosyaları bulmakla görevlendirildin. Bu dosyalar geçmişte yaşanmış korkunç olayların delili ve yok edilmeli. Ancak yolculuğun seni rahatsız edici ve tüyler ürpertici bir keşfe itiyor: Alfa Projesi.