Chased by Darkness
Chased by Darkness to kooperacyjny survival horror dla 1-4 graczy. Twoim zadaniem jest zmierzyć się z nadprzyrodzonymi bytami i wygnać je do świata duchów. Eksploruj, walcz z wrogami i nie pozwól, by ogarnęła cię ciemność.
Weź udział w intensywnej rozgrywce w Chased by Darkness – emocjonującym survival horrorze. Podejmij trudne wyzwania w trybie dla jednego gracza, w którym nawet najmniejszy błąd może mieć tragiczne konsekwencje, lub połącz siły z 2-4 graczami w trybie kooperacji i wspólnie stańcie do walki z nadciągającą ciemnością.
A na tych, którzy szukają ekstremalnego wyzwania, czeka tryb Insane. Przygotuj się na szybszą, trudniejszą i bardziej szaloną rozgrywkę, która popchnie cię do granic możliwości.
Wejdź do świata Chased by Darkness i staw czoła nadprzyrodzonym straszydłom, które na ciebie czekają. Czy zdołasz przetrwać ciemność?