Chased by Darkness
Heyecan verici bir hayatta kalma korku oyunu olan Chased by Darkness'ın çarpıcı oyun deneyimine hazır ol. En küçük hatanın bile ciddi sonuçlara yol açabileceği tek oyunculu modda ürkütücü zorlukların üstesinden tek başına gel. Veya eşli modda 2-4 oyuncu ile güçlerini birleştir ve dört bir yanı saran karanlığa karşı birlikte savaş.
En çılgın zorluk seviyesini mi istiyorsun, o halde Insane (Çılgınlık) modu seni bekliyor. Becerilerinin sınırlarını test edecek olan daha hızlı, daha zorlayıcı ve daha çılgın bir işkenceye hazır ol.
Chased by Darkness dünyasına dal ve seni bekleyen doğaüstü dehşetlerle yüzleş. Karanlıkta hayatta kalabilecek misin?