Chef Life – BON APPÉTIT PACK
Pakiet BON APPÉTIT PACK zawiera trzy przepisy na specjały z Francji oraz elegancki strój dla kucharza. Wzbogać swoją kartę dań o pozycje takie jak ratatouille, bouillabaisse i cassoulet, a potem ubierz kucharza w nowy fartuch i stylową marynarską koszulkę.