Chef Life - TOKYO DELIGHT
Yemeklerini hazırlamak için wasabi, soya sosu ve miso gibi 24 yeni malzemeyi kullanarak müşterilerine yeni lezzet deneyimleri sun.
Restoranını 54 iç dekorasyon eşyasıyla Tokyo sokaklarına yakışır sıcacık bir izakaya'ya dönüştür.