Chernobylite Autumn Dread Pack
Chernobylite is a science-fiction survival horror RPG from developers The Farm 51. Set in the hyper-realistic, 3D-scanned recreation of Chernobyl’s Exclusion Zone, explore a non-linear storyline in your search to uncover the truth of your tortured past.
Make your armory unique in a sinister way with the Autumn Dread Pack, featuring skins for all weapon types in the game. Send a radioactive smile at your enemies as they fall under a barrage of bullets.