Chernobylite Autumn Dread Pack
Chernobylite to gra łącząca elementy science fiction, survival horroru i RPG stworzona przez developerów z The Farm 51. Tytuł jest osadzony w hiperrealistycznie i trójwymiarowo odwzorowanych pustkowiach czarnobylskiej Strefy Wykluczenia oraz cechuje się nieliniową fabułą, w której zadaniem gracza jest odkrycie prawdy na temat jego pełnej udręki przeszłości.
Dzięki pakietowi skórek do wszystkich rodzajów broni w grze Autumn Dread Pack Twój arsenał będzie wyróżniać złowrogi styl. Gdy wrogowie padną pod gradem pocisków, poślij im radioaktywny uśmiech.