Chernobylite Autumn Dread Pack
The Farm 51 tarafından geliştirilen Chernobylite, bilim kurgu temalı ve hayatta kalma-korku unsurlarına sahip bir RYO'dur. Çernobil'deki Yasak Bölge'nin (Exclusion Zone) aşırı gerçekçi 3D tarama yöntemi ile yeniden oluşturulan hâlinde işkence dolu geçmişin hakkındaki gerçeği ortaya çıkartmaya çalışırken doğrusal olmayan bir hikâye deneyimi yaşa.
Oyundaki tüm silah türleri için kaplamalar içeren Autumn Dread Pack ile sinsi bir şekilde kendi cephaneliğini benzersiz yap. Yaylım ateşi altında kalan düşmanlarına radyoaktif bir gülümseme gönder.