Chernobylite - Blue Flames Pack
Blue Flames içerik paketi ile üssüne tamamen yeni, kasvetli bir görünüm kazandır. Çernobil Kapalı Bölgesi'nde geçen zor bir günün ardından, çok çeşitli görünümlerle sığınağının havasını değiştir ve arkadaşlarınla birlikte mavi ve yatıştırıcı ışıkta rahatla. Ekstra bir şey daha var: Blue Flames Pack'in geri kalan özelliklerini kendin keşfet.