Chernobylite Charity Pack
Ülkelerindeki savaş nedeniyle Ukrayna halkının ihtiyaçlarının farkında olduğumuz için, bu çatışmanın kurbanlarını desteklemek adına harekete geçmeye karar verdik. The Farm 51 ve All in! Games, mevcut ihtiyaçları karşılamak ve yıkılan şehirleri gelecekte yeniden inşa etmek için gerekli kaynakları sağlamak adına uzun vadeli önlemler alacak.
Bu amaç doğrultusunda özel bir Charity Pack (Yardım Paketi) oluşturduk. The Farm 51 and All in! Games'in bu Charity Pack'ten elde ettiği toplam net gelir, Ukrayna'daki savaştan doğrudan etkilenen topluluklar ve mağdurlar için aktif olarak insani ve tıbbi yardım dağıtan ve kâr amacı gütmeyen bir hayır kurumu olan Pure Heart Foundation'a (Фонд Чисті Серцем) bağışlanacak.
Girişimimize katıl, savaş kurbanlarının yanında ol ve yapacağın küçük bir jest ile önemli bir şey yapmamıza yardım et. Ukrayna'nın yardımımıza ihtiyacı var!
2013 yılında kurulan ve insani yardım ve gençlik projelerine odaklanan, imkânları kısıtlı topluluklarla çalışan ve Barış Çocukları (Children for Peace) projesi gibi girişimlerin desteklenmesine yardımcı olan, kâr amacı gütmeyen bir hayır kurumu olan Pure Heart Foundation, Ukrayna'nın farklı bölgelerinden 507 çocuğun genç barış elçileri olarak 35 ülkeye seyahat etmesini ve 30 parlamentoyu ziyaret etmesini sağlayan bir girişimdir. Pure Heart Foundation, son yıllarda Doğu Ukrayna'ya 5.800 ton insani ve lojistik yardımın gönderildiği Macaristan, Estonya ve Bulgaristan'dan uluslararası ortaklara yardım etti.