Chernobylite Deadly Frost Pack
With the Deadly Frost weapon skin pack, you’ll walk the streets of Pripyat as a cold-blooded hunter, with any and all weapons transformed. Your enemies will be frozen with fear when they see you approaching, until the icy bite of winter dispatches them to a cold grave.