Chernobylite Deadly Frost Pack
Z pakietem broni Deadly Frost Pack będziesz wędrować ulicami Prypeci w roli bezlitosnego łowcy, posługując się dowolną z przekształconych broni. Gdy wrogowie zobaczą, że się zbliżasz, zmrozi ich strach, a później lodowate szpony zimy wpędzą ich prosto do zimnego grobu.