Chernobylite Deadly Frost Pack
Deadly Frost silah kaplama paketi ile silahlarından herhangi birini ya da hepsini özelleştirerek Pripyat sokaklarında soğukkanlı bir avcı olarak yürüyeceksin. Düşmanların senin yaklaştığını görünce korkudan donup kalacaklar, ta ki kışın buz gibi soğuğu onları bir mezara yollayana kadar.