Chernobylite Red Trees Pack
Bring the menacing Red Forest spirit into your base and give it an ominous look with the addition of new skins—the Red Trees Pack. Rusty leaves and the red glow emanating from devices will fill your companion’s hearts with warmth and strength for another tough day in the Chernobyl Exclusion Zone.