Chernobylite Short Story: The Arrival
„Sashko szukał kogoś – kogoś, kto uciekał, a z kim desperacko potrzebował porozmawiać. I ta osoba tu była, w Czarnobylskiej Strefie Wykluczenia. „Dlaczego w tej radioaktywnej dziurze, akurat tutaj” – dziwił się – „Dlaczego nie w Caracas albo Mexico City”? W dodatku miejsce to przyciągnęło korporacyjne sępy z wystarczającą ilością gotówki, by wynająć armię najemników i zablokować całą okolicę. NAR, tak na nich mówiono. Plotki głoszą, że w Strefie dzieją się dziwne rzeczy. Że to miejsce się zmieniło i jest jeszcze bardziej niebezpieczne niż wcześniej...”