Chernobylite Short Story: The Arrival
"Chernobylite Short Story: The Arrival" Igor'un arkadaşlarından biri olan Sashko Horobets'in hikâyesini anlatıyor. Sashko'yu Çernobil Kapalı Bölgesi'ne getiren nedir? Aradığı cevapları bulabilecek mi?