Chernobylite The Art of Chernobylite
Chernobylite is a science-fiction survival horror RPG from developers The Farm 51. Set in the hyper-realistic, 3D-scanned wasteland of Chernobyl’s Exclusion Zone, explore a non-linear storyline in your search to uncover the truth of your tortured past.
Journey into Chernobyl’s Exclusion Zone with The Art of Chernobylite, a digital artbook from developers, The Farm 51 . In the artbook you’ll find concept artwork of characters, locations, weapons, and monsters, as well as 3D scans and real word photography from Chernobyl’s Exclusion Zone.