Chernobylite The Art of Chernobylite
Wyrusz w podróż do czarnobylskiej Strefy Wykluczenia dzięki cyfrowemu artbookowi The Art of Chernobylite, opracowanemu przez developerów z The Farm 51. Znajdziesz w nim koncepcyjne grafiki postaci, lokacji, broni i potworów, a także trójwymiarowe skany i fotografie prawdziwej czarnobylskiej Strefy Wykluczenia.