Chernobylite The Art of Chernobylite
Oyunun geliştiricisi The Farm 51 tarafından oluşturulan dijital çizim kitabı The Art of Chernobylite ile Çernobil'deki Yasak Bölge'ye (Exclusion Zone) seyahat et. Bu çizim kitabında karakterlerin, konumların, silahların ve canavarların konsept çizimlerini bulacaksın, ayrıca Çernobil Yasak Bölgesinin (Exclusion Zone) 3D taramaları ve gerçek dünyadan fotoğraflar da bu eserde yer alıyor.