Chernobylite White Rose Pack
Add this bittersweet White Rose design to your weapons. Traverse the Exclusion Zone in style with beautifully designed skins available for all weapon types in the game.
Chernobylite is a science-fiction survival horror RPG from developers The Farm 51. Set in the hyper-realistic, 3D-scanned wasteland of Chernobyl’s Exclusion Zone, explore a non-linear storyline in your search to uncover the truth of your tortured past.