Chernobylite White Rose Pack
Wzbogać swój arsenał tym słodko-gorzkim pakietem White Rose. Przemierzaj Strefę Wykluczenia w świetnym stylu dzięki przepięknym skórkom do wszystkich rodzajów broni dostępnych w grze.