Chernobylite White Rose Pack
Silahlarına bu hem acı hem tatlı White Rose tasarımını kat. Oyundaki tüm silah türleri ile kullanılabilir olan bu güzel tasarlanmış kaplamalar ile Yasak Bölge'de (Exclusion Zone) kendi tarzını yansıtarak dolaş.
The Farm 51 tarafından geliştirilen Chernobylite, bilim kurgu temalı ve hayatta kalma-korku unsurlarına sahip bir RYO'dur. Çernobil'deki Yasak Bölge'nin (Exclusion Zone) aşırı gerçekçi 3D taranmış çorak topraklarında işkence dolu geçmişin hakkındaki gerçeği ortaya çıkartmaya çalışırken doğrusal olmayan bir hikâye deneyimi yaşa.