Chernobylite Zone Bard Pack
Nowy pakiet Zone Bard Pack pozwoli Ci jeszcze intensywniej poczuć atmosferę gry Chernobylite. Włącz w kryjówce muzykę dopasowaną do swojego nastroju. Swobodnie przełączaj utwory, wśród których znajdziesz zupełne nowości.