Chernobylite Zone Bard Pack
Yeni Zone Bard Pack ile Chernobylite atmosferinin daha derinlerine dal. Sığınağında ruh hâline göre müzik dinle. Yepyeni bestelerle çalacağın müzikleri özgürce seç.