Chernobylite
Chernobylite is a Science Fiction Survival Horror RPG from developers Farm 51. Set in the hyper-realistic, 3D scanned wasteland of Chernobyl’s exclusion zone, you’ll take on the role of Igor, a physicist and ex-employee of the Chernobyl Power Plant, returning to Pripyat to investigate the mysterious disappearance of his fiancee, 30 years prior.
Compete with the hostile military presence, other stalkers and supernatural creatures, as well as the harsh and unforgiving environment in your search to uncover the truth.
Construct a base from which to plan your daily operations and excursions. Utilise workstations to craft gadgets, create traps and weapons or modify existing equipment to your needs.
Companions are key to your survival and the resolution of your journey. Each day requires the careful planning and assignment of resources and tasks to your comrades.