Chess Infinity: Edycja Arcymistrzowska
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę z szachami, czy dążysz do mistrzostwa, ten kompletny zestaw zapewnia pełne doświadczenie Chess Infinity: grę podstawową, wszystkie dodatki premium DLC oraz wszystkie usprawnienia wprowadzone od premiery.
Od egzotycznych środowisk gry po rozbudowane tryby „Tour” i wyzwania logiczne – to najlepszy sposób, aby dołączyć do rosnącej społeczności Chess Infinity.